
Монтувати інженерно-комунікаційні системи відкритими методами нерентабельно. Вся справа в тому, що при копанні траншей створюються певні незручності не тільки для замовника, а й для оточуючих. Якщо потрібно прокласти інженерно-комунікаційну систему і немає можливості знести торговий намет, перекрити рух транспорту, на шляху є певні перепони, або хочете зберегти гарний ландшафтний дизайн, то краще замовити прокол під дорогою.
Прокол під асфальтом дозволяє монтувати будь-які види комунікацій, каналізаційні системи, газопровід, силовий кабель, водопровідні системи і т.д. Вся особливість проколу під асфальтом або дорогами в тому, що в результаті такого монтажу на об'єкті залишається лише два невеликі за розміром котловани. Це ті місця проколу під асфальтом, де був «вихід» та «вхід» тунелю. При цьому саме дорожнє полотно залишається неушкодженим.
Наша компанія робить прокол під дорогою тривалий час, за час якого ми оформили тисячі кілометрів проколів під дорогою різного діаметру та складності. Для кожного типу ґрунту ми використовуємо оптимально-ефективні методи, які дозволяють проводити під дорогами прокол навіть за умови високої лінії ґрунтової води, присутності піску та глини у ґрунті. Проколи під дорогою дають можливість оформити тунель завдовжки понад 50 м з робочим діаметром свердловини понад 600 мм. Якщо ж при проколі під асфальтом потрібно прокласти трубопровід з діаметром понад 800 мм, то для оформлення свердловини раціональніше проводити такі роботи методом ГНБ.
Якими методами може проводитися технологія проколу під дорогою?
Вибір технології проколів під асфальтом залежить виключно від типу ґрунту, поряд розташованих комунікаційних систем та типу труб. Проколи під дорогами, асфальтом або залізничними коліями можуть проводитися такими методами:
Перші два варіанти проколу під асфальтом дозволяє прокладати полімерні, поліетиленові та сталеві труби. Мікротоннелювання можна застосовувати для прокладання колекторів із використанням залізобетонних труб.
Які переваги має прокол під дорогою та асфальтом?
Як і прокол під залізницею, прокол під асфальтом має низку певних переваг перед стандартним та звичним методом монтажу комунікацій. До основних переваг проколу під дорогою варто віднести:
Також для проведення проколу під залізницею або автомагістраллю не потрібно коригувати розклад руху транспорту або зовсім зупиняти рух. При цьому саме дорожнє полотно та залізничні колії не деформуються, а отже не потрібно проводити подальший ремонт чи реставрацію транспортної магістралі.